Boulevard 1992 – 1995

























'Deining' (1995) met Tineke Goemans, Bert Vogels en Franka van de Goor

'Deining' (1995) met Tineke Goemans, Bert Vogels en Franka van de Goor

'Deining' (1995) met Tineke Goemans, Bert Vogels en Franka van de Goor

'Deining' (1995) met Tineke Goemans, Bert Vogels en Franka van de Goor

'Deining' (1995) met Tineke Goemans, Bert Vogels en Franka van de Goor

'Deining' (1995) met Tineke Goemans, Bert Vogels en Franka van de Goor

'Gangbaar Werk' (1994) met Tineke Goemans, Bert Vogels en Ellen Rijk

'Gangbaar Werk' (1994) met Tineke Goemans, Bert Vogels en Ellen Rijk

'Gangbaar Werk' (1994) met Tineke Goemans, Bert Vogels en Ellen Rijk

'Gangbaar Werk' (1994) met Tineke Goemans, Bert Vogels en Ellen Rijk

'Gangbaar Werk' (1994) met Tineke Goemans, Bert Vogels en Ellen Rijk

'Gangbaar Werk' (1994) Tineke Goemans

'Gangbaar Werk' (1994) Ellen Rijk

'Gangbaar Werk' (1994) m Bert Vogels

'Under Cover' (1993) met 10 andere kunstenaars

'Under Cover' (1993) met 10 andere kunstenaars

'Under Cover' (1993) met 10 andere kunstenaars

21'Under Cover' (1993) met 10 andere kunstenaars

'Under Cover' (1993) met 10 andere kunstenaars

'Under Cover' (1993) met 10 andere kunstenaars

'Under Cover' (1993) met 10 andere kunstenaars

'Museumketen' (1992) met 11 andere kunstenaars

'Museumketen' (1992) met 11 andere kunstenaars

'Museumketen' (1992) met 11 andere kunstenaars

'Museumketen' (1992) met 11 andere kunstenaars

'Museumketen' (1992) met 11 andere kunstenaars

In 1992 1993 1994 en 1995 organiseerde ik voor Theaterfestival Boulevard ‘s-Hertogenbosch achtereenvolgens de projecten Museumketen, Under Cover, Gangbaar Werk en Deining, steeds uitgevoerd met meerdere kunstenaars. De projecten waren ook op andere plekken te zien, o.a op festival de Parade in 1993 (Museumketen) en 1994 (Under Cover)
Deining was een echt ‘Gesammtkunstwerk’
Bijdrage Gangbaar werk: ‘Geharnast’
Bijdrage Under Cover: ‘Gekruisigd’
Bijdrage Museumketen: ‘Zelfportret met toeschouwer’. De toeschouwer stond hierin (tussen twee spiegels waardoor deze zichzelf tot in het oneindige herhaald zag) zo dicht bij het werk, dat vanaf buikhoogte een forse vertekening nodig was om een realistisch beeld te krijgen.